Beste leverancier

U kunt marketing campagnes klaar zetten. Deze kunnen bestaan uit conversie landingspagina's, social media berichten, e-mailings, RSS berichten en blogs.

Met één druk op de knop zet u deze marketing door naar uw distributeurs, uw communicatie medewerkers óf uw franchisenemers. Middels een knap staaltje "digitale intelligentie" converteert dit direct in de huisstijl, kleuren, logo's en URL van uw distributeur. Kortom de eindklant doet zaken met uw distributeur.U genereert marketing, nieuwe leads en nieuwe omzet bij uw distributeur, terwijl deze op haar beurt niet bang hoeft te zijn dat de klanten rechtstreeks zaken gaan doen.

Door de identiteit bij de vakhandel te laten, zal deze ook het concept gaan omarmen. Er zijn alleen maar voordelen. Marketing wordt aangeleverd in hapklare brokken door de leverancier en automatisch geconverteerd in huisstijl en URL van de vakhandel.

Minimale inspanning, maximaal resultaat. Het grootste voordeel voor de leverancier is dat de marketingboodschap het netwerk van de vakhandel in geslingerd wordt. Iets dat tot voor kort moeilijk was en veel energie kostte.Communicatie vanuit uw onderneming accelereert door deze verfijnde vorm van samenwerking. Mensen doen zaken met mensen.

 

s.

De voordelen op een rij:

  • Berichten klaarzetten voor meerdere vakhandelaren
  • U marketing boodschap bereikt hiermee de eindklant.
  • Uw distributeur wordt uitgerust met marketing.
  • Uw band wordt versterkt tussen u en de distributeur.
  • U kunt ook voor eigen communicatiedoeleinden het platform inzetten:
  • E-mailings versturen in uw huisstijl
  • Social media berichten inplannen en versturen
  • Blogs schrijven
  • Landingspagina's maken
  • SMS marketing
  • Campagnes maken
  • Jaarplanning maken
  • Anonieme statistieken inzien van bereik en resultaat
  • Participatie ratio kunnen inzien
  • Notificaties kunnen sturen naar vakhandel (ff porren)